Veelgestelde vragen:
Over het breien van mutsen en sjaals of het borduren.

1.

Wat is Dasle?
   Dasle.nl is een website waar je fansjaals, zwaaisjaals, clubsjaals, supportsjaals, mutsen, caps of kleding
per stuk kunt bestellen of van een borduring laten voorzien.
 

2.

Welke maten zijn er?
 
De maten / afmetingen staan vermeld bij de artikelen. Indien er niets vermeld is dan is het artikel bedoeld
voor een volwassene.
 

3.

Hoe bestel ik een artikel met borduring?
  Het bestellen van een artikel met borduring gaat in 3 stappen die hieronder beschreven staan:

Stap 1 – Model keuze.
Kies het gewenste artikel en klik op artikel informatie en bestellen.
In het volgende scherm kunt U een keuze maken uit de opties van het product.
Informatie over de opties vind u onder  Tooltip

Stap 2– Borduring.
– TEKST.

In het 1e keuzeveld geeft U het gewenste letterype op. (Door op de afbeelding LETTERTYPE te klikken krijgt U een vergrote weergave)
Het 2e veld is voor de gewenste borduurkleur.
Nu geeft U de tekst op die wij voor U gaan borduren.
Let op HOOFDLETTERS en kleine letters. Wij nemen uw opgave precies zo over!!!!

– LOGO / AFBEELDING
Voor een eigen logo/afbeelding stuurt U de gewenste afbeelding mee.
Uw eigen logo / afbeelding dient dan wel een JPG , JPEG, EPS. AI of PDF te zijn met een minimale resolutie van 1024 x 768 pixels.
 
Stap 3– Invoeren van je adresgegevens en online afrekenen:
Voor de laatste stap gaat U naar AFREKENEN , hier kunt U de bestelling controleren en je adresgegevens invoeren.
Hierna krijgt je een bevestigingsmail opgestuurd en zal het productieproces in werking worden gezet zodra uw betaling is ontvangen.

 

4.

Hoeveel artikelen kan ik bestellen?
  Je kan zoveel artikelen bestellen als je wilt.
 

5.

Welke tekens kan ik gebruiken voor het borduren.
  Naast alle cijfers kun je alle tekens uit het Nederlandse alfabet gebruiken.
 

6.

Kan ik meerdere regels gebruiken voor het borduren?
  Dit is sterk afhankelijk van je lettertype en de grote hiervan.
Indien het door U voorgestelde buiten het borduurvlak valt krijgt U hierover bericht.
 

7.

Welke formaten afbeeldingen kan ik uploaden?
  Je kunt afbeeldingen in jpg, jpeg, eps, ai of  pdf uploaden
 

8.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
 
Na de online bestelling en betaling wordt de bestelling binnen 5 werkdagen verstuurd.
Helaas hebben wij geen invloed op de transportduur. Doorgaans is dat 1/2 dagen in NEDERLAND, buiten Nederland kan dit langer duren.
Indien er een borduring moet worden aangebracht dan versturen we je bestelling binnen 5 werkdagen, tenzij anders aangegeven.

9.

Ik heb eerder al een bestelling gedaan en wil daar nog iets bij bestellen. Wordt dat dan gelijktijdig geleverd?
  Wanneer dit nog dezelfde dag gebeurd zal dit geen enkel probleem zijn, neem wel voor de zekerheid contact op met Dasle door een e-mail te sturen naar dasle.nl

10.

Kan ik de bestelling op een ander aflevereadres laten bezorgen dan mijn thuis adres?
  Ja, dit is geen probleem dit kunt in de winkelwagen aangeven.
 

11.

Hoe kan ik betalen ?
  Je kunt betalen met gebruik van je eigen (internet) overschrijvingsmethode.
 

12.

Wat zijn de verzendkosten?
  Kleine artikelen worden als briefpost met de POST.NL verstuurd. De verzendkosten zijn afhankelijk van het totaal gewicht.
De verzendkosten bij het afrekenen getoond.
Caps en kleding worden per DHL verstuurd. de verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht.
 

13.

Van welk materialen zijn de artikelen gemaakt?
  De gebruikte materialen zijn vermeld onder "verdere informatie".
 
14. Wat is Herroepingsrecht?
 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via E-mail Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Wettelijk is van herroepingsrecht uitgesloten;
Producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument.
Producten waarop een borduring is aangebracht zijn dus uitgesloten van herroepingsrecht.

15.

Onze Helpdesk
 
Mocht je vragen en of opmerkingen hebben over Dasle, je bestelling of onze dienstverlening hebben dan horen wij dat graag via E-mail .
Berichten aan dit emailadres beantwoorden wij binnen 2 werkdagen.
 

16.

Verkoopvoorwaarden en privacy.
  Wij hebben een aantal voorwaarden opgesteld om onze klanten duidelijkheid te verschaffen over de verwachtingen die je bij een bestelling van ons mag hebben. De verkoopvoorwaarden kun je hier na lezen. Met je klantgegevens gaan wij ook vertrouwelijk om. Meer informatie over privacy vindt je hier .


 

Aanvullende gegevens